باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان وفادار

میهمانان گرامی؛ به پاس قدردانی از انتخاب هتل خانه سبز ، بر آن شدیم در راستای افزایش کیفیت و بهره وری بیشتر، با مناسب ترین قیمت و حداکثر کیفیت از آخرین دستاوردهای صنعت هتلداری بهره ببریم و از طریق باشگاه مشتریان خانه سبز تقدیر و تشکر ویژه ای از میهمانان وفادار داشته باشیم. ما به این اصل اعتقاد راسخ داریم که :
در خواست میهمان بدون حد و مرز
و با کیفیت بی پایان
با عضویت در باشگاه مشتریان خانه سبز برآورده خواهد شد و از مزایای فوق العاده آن لذت خواهید برد.

شرایط ، قوانین و مقررات باشگاه مشتریان هتل خانه سبز مشهد

1- کسب امتیاز در باشگاه مشتریان هتل خانه سبز از طریق پرداخت نقدی صورتحساب های شخصی در صورت اقامت میسر می باشد.
2- کد ملی هر فرد معرف کد مشتری در هتل می باشد.
3- اعتبار افراد با نام و نام خانوادگی آنها در کانال باشگاه مشتریان ثبت خواهد شد.
4- قوانین اعتبارات و طرح های استفاده از اعتبار از طریق سایت و یا در کانال باشگاه مشتریان هتل خانه سبز قرار داده می شود.
5- امتیاز افراد در ایام پیک ( نیمه اول فروردین ماه و سه ماه تابستان ) و در ایام غیر پیک برای یک شب به صورت زیر می باشد :
ایام پیک ایام غیر پیک
اقامت با صبحانه 10 5
اقامت با صبحانه ناهار و شام 20 10
6- افزایش اعتبار افراد بر اساس اقامت هر فرد در یک شب در هتل خانه سبز می باشد :
به عنوان مثال اقامت یک فرد به همراه 2 نفر برای 3 شب با صبحانه در ایام پیک :

3 نفر * 3 شب = 9 نفر شب * 10 امتیاز = 90 امتیاز اعتبار می باشد.

اقامت یک فرد به همراه 2 نفر برای 3 شب با صبحانه، ناهار و شام :

3 نفر * 3 شب = 9 نفر شب * 20 امتیاز = 180 امتیاز اعتبار می باشد.

7- اعضاء محترم باشگاه می توانند با اقامت خودشان به همراه خانواده، همچنین معرفی و دعوت از دوستان و خویشاوندان خود به هتل خانه سبز و اقامت آنها در هتل اعتبار خود را افزایش دهند.
8- نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده شما در بالا بردن کیفیت سرویس دهی و ارائه خدمات مطلوب در هتل مؤثر خواهد بود.
9- در صورت هرگونه سؤال و یا بروز مشکل خاصی می توانید با شماره 05137273738 ارتباط برقرار نموده و سوالات خود را مطرح فرمایید.