1- کسب امتیاز در باشگاه مشتریان هتل خانه سبز از طریق پرداخت نقدی صورتحساب های شخصی در صورت اقامت میسر می باشد.
2- کد ملی هر فرد معرف کد مشتری در هتل می باشد.
3- اعتبار افراد با نام و نام خانوادگی آنها در کانال باشگاه مشتریان ثبت خواهد شد.
4- قوانین اعتبارات و طرح های استفاده از اعتبار از طریق سایت و یا در کانال باشگاه مشتریان هتل خانه سبز قرار داده می شود.
5- امتیاز افراد در ایام پیک ( نیمه اول فروردین ماه و سه ماه تابستان ) و در ایام غیر پیک برای یک شب به صورت زیر می باشد :
|
ایام پیک |
ایام غیر پیک |
اقامت با صبحانه |
10 |
5 |
اقامت با صبحانه ناهار و شام |
20 |
10 |
6- افزایش اعتبار افراد بر اساس اقامت هر فرد در یک شب در هتل خانه سبز می باشد :
به عنوان مثال اقامت یک فرد به همراه 2 نفر برای 3 شب با صبحانه در ایام پیک :
3 نفر * 3 شب = 9 نفر شب * 10 امتیاز = 90 امتیاز اعتبار می باشد.
اقامت یک فرد به همراه 2 نفر برای 3 شب با صبحانه، ناهار و شام :
3 نفر * 3 شب = 9 نفر شب * 20 امتیاز = 180 امتیاز اعتبار می باشد.
7- اعضاء محترم باشگاه می توانند با اقامت خودشان به همراه خانواده، همچنین معرفی و دعوت از دوستان و خویشاوندان خود به هتل خانه سبز و اقامت آنها در هتل اعتبار خود را افزایش دهند.
8- نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده شما در بالا بردن کیفیت سرویس دهی و ارائه خدمات مطلوب در هتل مؤثر خواهد بود.
9- در صورت هرگونه سؤال و یا بروز مشکل خاصی می توانید با شماره 05137273738 ارتباط برقرار نموده و سوالات خود را مطرح فرمایید.